eerste inzicht - Reisverslag uit Polenzko, Duitsland van anja veraart - WaarBenJij.nu eerste inzicht - Reisverslag uit Polenzko, Duitsland van anja veraart - WaarBenJij.nu

eerste inzicht

Blijf op de hoogte en volg anja

31 Augustus 2017 | Duitsland, Polenzko

maandag,dinsdag en woensdag waren 3 lange maar leuke dagen.
'sochtends begin ik om 7 uur.
maandag zijn we jongvee gaan rijden van de ene boerderij naar de andere boerderij in totaal heeft hij 3 verschillende plekken met koeien stallen.
'smiddags rond een uur of 3 ben ik gaan zaaien op het land tot 'savonds 9.
dinsdag begon ik kwart over 7 en zijn we gelijk met de trekker en de shovel een wagen strooi gaan halen. een 15km verderop is er een plek met 80hec beton en allemaal opslag plaatsen hier heeft hij ook een loods die vol staat met hooi, strooi en graan.
'smiddags op het jongvee bedrijf nog wat vee uitgezocht wat mee kon naar de boerderij aan huis. om half 4 ben ik gaan mest rijden tot 'savonds half 9. toen ben ik met de eigenaar nog naar een boer gereden en daar op het bedrijf gekeken.
woensdag begon ik 7 uur. een vriend van de boer is op vakantie en nu doe ik zijn paarden 'sochtends controleren of ze nog water hebben en alles goed gaat. ben ook naar het jongvee bedrijf geweest om tochtige pinken te markeren met een veestift voor de insiminator. daarna ben ik om 10 uur naar een akkerbouwer gegaan en zijn trekker gehaald om het land van mijn stage boer te gaan schijfeggen. ik was daar 11 uur klaar en ben toen naar een andere blok gegaan van 40hec. groot en was 'savonds om 8 uur klaar. toen nog wat gedronken met een klasgenoot die een half uur van mijn vandaan zit.

  • 31 Augustus 2017 - 22:42

    Ellis Hoog:

    Leuk anniee!!

  • 31 Augustus 2017 - 23:15

    Anneke:

    Lange dagen maar ook vele dingen gedaan leuk geniet ervan xxx

  • 31 Augustus 2017 - 23:36

    Petra:

    Geweldig!

  • 01 September 2017 - 14:19

    Jolanda:

    Mooi Anja, wat een ervaring om mee te maken. Nog een mooie tijd en op tijd wat schrijven zodat we het kunnen volgen, he ! Veel plezier en succes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

anja

mijn buitenland stage vind plaats in Duitsland. hier zal ik 7 weken intern zitten vanaf 28 augustus tot 13 oktober.

Actief sinds 25 Aug. 2017
Verslag gelezen: 543
Totaal aantal bezoekers 7163

Voorgaande reizen:

28 Augustus 2017 - 13 Oktober 2017

Mijn eerste reis

Landen bezocht: