week 2 - Reisverslag uit Polenzko, Duitsland van anja veraart - WaarBenJij.nu week 2 - Reisverslag uit Polenzko, Duitsland van anja veraart - WaarBenJij.nu

week 2

Blijf op de hoogte en volg anja

04 September 2017 | Duitsland, Polenzko

de week begon druk. we zijn begonnen met mais hakselen op het bedrijf. op maandag gingen de eerste mais eraf. het loonbedrijf kwam rijden met een john deere hakselaar en 4 kiepers. die middag heb ik kalfjes onthoort en dit was super om een keer te doen. dinsdag zijn we 'sochtends wikkel pakken gaan laaien. en hebben op het jongvee bedrijf gekeken of er nog wat tochtige vaarzen liepen, we hebben mais gehakseld die dag smiddags met de fendt van de loonwerker even op de kuil gereden. verder nog mest gereden. woensdag heb ik 'sochtends weer wikkel pakken gaan halen. 'smiddags op de kuil gewerkt en 'savonds mest gereden. donderdag ochtend wikkel pakken gereden en 'smiddags mais gaan rijden bij de loonwerker tot 'savonds.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

anja

mijn buitenland stage vind plaats in Duitsland. hier zal ik 7 weken intern zitten vanaf 28 augustus tot 13 oktober.

Actief sinds 25 Aug. 2017
Verslag gelezen: 184
Totaal aantal bezoekers 7188

Voorgaande reizen:

28 Augustus 2017 - 13 Oktober 2017

Mijn eerste reis

Landen bezocht: