week 3 - Reisverslag uit Polenzko, Duitsland van anja veraart - WaarBenJij.nu week 3 - Reisverslag uit Polenzko, Duitsland van anja veraart - WaarBenJij.nu

week 3

Blijf op de hoogte en volg anja

11 September 2017 | Duitsland, Polenzko

in deze week zijn we nog heel erg druk met mais hakselen. maandag reed ik op een claas 830 deze mais reden we naar een biogas installatie. iedere vracht doen we wegen en zo weten we precies hoeveel ton er in de silo zit. we reden van 8 uur 'sochtends tot ongeveer 9 uur/ half 10 'savonds. dinsdag had ik een vrije dag tot 6 uur 'savonds. dinsdag middag was er nog een kalfje geboren waarmee ik heb geholpen. we zijn nog bij een andere boer aan de mais wisten kijken samen met een mineralen verkoper. 6 uur ben ik nog mais gaan rijden met de claas bij de biogas tot half 9. woensdag ben ik 'sochtends eerst naar grimme geweest het jongvee bedrijf om te kijken of alles goed gaat en er nog tochtige pinken liepen. laat in de ochtend ben ik mais gaan hakselen. die dag reed ik met een john deere. de mais die waren voor mijn stage zelf natuurlijk. hebben gereden tot 9 uur 'savonds.
donderdag heb ik heel de dag mais gehakseld voor stage.