eind week 3 - Reisverslag uit Polenzko, Duitsland van anja veraart - WaarBenJij.nu eind week 3 - Reisverslag uit Polenzko, Duitsland van anja veraart - WaarBenJij.nu

eind week 3

Blijf op de hoogte en volg anja

15 September 2017 | Duitsland, Polenzko

vrijdags heb ik weer op de john deere mee gereden met mais hakselen. we zijn om 7 uur begonnen en stopte om 9 uur. zaterdag heb ik ook heel de dag mais gereden. zondag ochtend heb ik eerst even mee geholpen kuil dekken. toen de hakselaar kwam om half 10 heb ik de trekker gepakt en ben ik weer gaan mais hakselen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

anja

mijn buitenland stage vind plaats in Duitsland. hier zal ik 7 weken intern zitten vanaf 28 augustus tot 13 oktober.

Actief sinds 25 Aug. 2017
Verslag gelezen: 154
Totaal aantal bezoekers 7159

Voorgaande reizen:

28 Augustus 2017 - 13 Oktober 2017

Mijn eerste reis

Landen bezocht: