Week 6 - Reisverslag uit Polenzko, Duitsland van anja veraart - WaarBenJij.nu Week 6 - Reisverslag uit Polenzko, Duitsland van anja veraart - WaarBenJij.nu

Week 6

Blijf op de hoogte en volg anja

02 Oktober 2017 | Duitsland, Polenzko

Maandag weer terug naar duitsland gereden, we zijn nog bij een hakselaar wisten kijken uur van mijn stage bedrijf vandaan. Dinsdag ben ik in magdeburg mais gaan rijden voor de loonwerker bij een maismause. Het was 2 uur rijden. We vertrokken sochtends om 6 uur en waren er om 8 , om 2 uur smiddags was het klaar. Toen we terug thuis waren zijn we nog een boom uit elkaar gaan trekken die was omgewaaid. Woensdag ochtend heb ik mee josi mee gelopen en zijn we koeien gaan behandelen die pas hadden gekalft. Toen ben ik gaan melken tot 11 uur en daarna weer van 12 tot 4 uur gemolken. Toen zijn we avonds naar een varkensbedrijf wisten kijken met 2500 beesten. Het was een heel mooi en groot bedrijf . Na de rondleiding nog wat gedronken mee die mensen. Helaas mochten er geen foto's gemaakt worden.