eind week 5 - Reisverslag uit Polenzko, Duitsland van anja veraart - WaarBenJij.nu eind week 5 - Reisverslag uit Polenzko, Duitsland van anja veraart - WaarBenJij.nu

eind week 5

Blijf op de hoogte en volg anja

28 September 2017 | Duitsland, Polenzko

donderdag ben ik om half 7 begonnen. heb toen met een duitse vrouw mee gelopen tot 12 uur. eerst zijn we alle drachtige koeien vast gaan zetten en de koeien die het nodig hadden heb ik een bolus ingegeven dit waren er 4. toen hebben we drinkensbakken van de droge koeien , kreupele koeien, en zieke koeien verschoont . ook de drinkensbakken van groep 2,5, en 6 hebben we verschoont. toen ben ik van 10 tot half 12 koeien gaan melken. super ervaring om te doen alles gaat heel snel met 2x 16 en je staat eigenlijk nooit stil. je doet of spenen schoonmaken of onderhangen of dippen. toen dat klaar was heb ik nog wat administratie gedaan op de computer. 'smiddags van 1 tot 5 hebben we de kuil gedekt. dit was de kuil op een blok land omdat de cilo's allemaal vol zaten. 'savonds zijn we de mannen van de loonwerker op wisten halen die waren ander half uur van huis aan het hakselen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

anja

mijn buitenland stage vind plaats in Duitsland. hier zal ik 7 weken intern zitten vanaf 28 augustus tot 13 oktober.

Actief sinds 25 Aug. 2017
Verslag gelezen: 218
Totaal aantal bezoekers 7198

Voorgaande reizen:

28 Augustus 2017 - 13 Oktober 2017

Mijn eerste reis

Landen bezocht: